V zadnjih tednih mediji poročajo o pozitivnih zgodbah, ki dokazujejo, da se svet premika v smeri trajnosti in inovacij. Slovenska podjetja uvajajo zelene prakse, krožno gospodarstvo postaja realnost, in vedno več podjetnikov gradi uspešne zgodbe iz preprostih idej.
Forbes je izpostavil več primerov podjetij, ki so iz osebne izkušnje ustvarila globalne inovacije. To nas uči, da je moč ideje v tem, da reši resničen problem – in da trajnost ni več le trend, ampak nuja.
Kaj se lahko naučimo?
LaliCup je del tega gibanja. Tako kot podjetja, ki uvajajo zelene tehnologije, tudi LaliCup ponuja rešitev, ki zmanjšuje odpadke in spodbuja trajnostni življenjski slog. Vsaka skodelica pomeni manj plastike, manj stroškov in več svobode za ženske.
Zakaj je to pomembno?
Ker vsaka naša odločitev vpliva na prihodnost – in LaliCup je dokaz, da lahko majhna sprememba prinese velik učinek.
Navdih: Vsaka sprememba se začne z majhnim korakom. LaliCup je eden od teh korakov – za vaše zdravje, udobje in planet.

Podjetje KANSAI HELIOS je odličen primer, kako lahko trajnost postane temelj poslovne strategije. Njihovi cilji vključujejo:
Ta podjetja so sodelovala na mednarodni konferenci ISPIM, kjer so predstavila svoje izkušnje s trajnostnimi in krožnimi praksami. V okviru programa SPIRIT Slovenija so se vključila v strateško transformacijo poslovanja, ki spodbuja krožno gospodarstvo in ESG prakse. [podjetnisk...-portal.si]
SCKG povezuje podjetja in strokovnjake ter ponuja podporo za prehod v nizkoogljično krožno gospodarstvo. Njihove aktivnosti vključujejo izobraževanja, svetovanja in razvoj krožnih vrednostnih verig, kar je ključno za trajnostni razvoj slovenskega gospodarstva. [sckg.si]
